Produkt / Brand awarness

STRATEGIA DIGITAL MARKETING

Projekt kampanii promujących
znajomość marki i usług
(1-2 miesiące).

Dominacja górnej części wyszukiwarki (SERP) poprzez inteligentne wykorzystanie rozszerzeń reklam.

Promocja marki i usług w kanałach video (przy dostępności zasobów) i mediach społecznościowych (Facebook, Linked In). 

Lead generation

STRATEGIA DIGITAL MARKETING

Po wygenerowaniu zapotrzebowania na frazy generyczne
i poprawie rozpoznawalności marki
(po ok. miesiącu).

Zmiana głównych celów kampanii z promowania znajomości marki na Lead Generation/E-Commerce.  

Inwestycja w bardziej zaawansowane kanały remarketingowe (RLSA i Remarketing dynamiczny).

Geotargeting

STRATEGIA DIGITAL MARKETING

Geograficzne określanie
zasięgu kampanii

Geograficzne określanie zasięgu kampanii ​ to kluczowa funkcja pozwalająca na optymalizację dystrybucji budżetu. ​

Dodatkowo w celu jak najbardziej trafnej dystrybucji reklam, ich wyświetlanie możemy definiować w czasie (dnie tygodnia, godziny wyświetlania), do danej demografiki (kobieta, mężczyzna, grupy wiekowe) oraz zainteresowań.​